خروجی تیم در هفته گذشته چگونه بوده است؟ چه هایی با موفقیت به پایان رسیده اند؟ کدام ها از دست رفته اند؟ کدام کاربران بیشترین فرصت های موفق و فرضت های جدید را داشته اند؟

مدیران شرکت ها می خواهند بتواند راحت و سریع از مبلغ، تعداد و بطور کلی وضعیت های جاری کسب و کار خود اطلاع پیدا کنند.

خودکارسازی تماس‌ها: این ویژگی با این منظور طراحی‌شده است که کار کسل‌کننده یک مسئول مرکز تماس را از بین ببرد. خودکارسازی مرکز تماس ممکن است شامل صداهای از پیش ضبط‌ شده باشد که در حل مشکلات مشتری و انتشار اطلاعات کمک می‌کند.

توضیحات اوج درباره نرم افزار ارتباط با مشتری

فرض کنید مراحل مختلف که در فرایند تعریف شده به این ترتیب باشد.


در این بخش از مقاله راجع به مزایای استفاده از نرم افزار، از جمله صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه، بازاریابی ایمیل بهتر و غیره توضیحاتی بیان شده است.

با استفاده از سرو سی آر ام امکان دسترسی راحت و سریع به اطلاعات مشتری ها و همچنین فعالیت های مرتبط با آنان در بخش های ، خدمات پس از و بازاریابی ممکن می شود.


اگر روی آیکن ایمیل کلیک کنید قالب پر شده با اطلاعات فرم خبرنامه به صفحه ارسال ایمیل منتقل خواهد شد .

سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مکاتبات و ملاقات ها نیز می تواند به این بخش اضافه گردد.

ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های پیشه نویس و در حال ارسال مثلا ممکن است یک شرکت برای امور خدمات خود چند شماره همراه را اعلام کند تا مشتریان مستقیما با آن شماره ها تماس و با کارشناس صحبت کنند.

سرو سی آر ام قابلیت یکپارچگی با نرم افزارهای مالی مجموعه همکاران سیستم شامل راهکاران و سپیدار را در اختیار شما می گذارد.

منبع این مقاله: https://www.owj.io/


سیگنال مشتری ,اطلاعات ,ایمیل ,ارتباط ,ممکن ,صرفه جویی ,افزار ارتباط ,مرکز تماس ,اند؟ کدام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش موبایل آموزش فریم ورک Yii دانلود سرای دانشجویی اینتر موزیک / Inter-Music پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان استیکر و خدمات استیکر انلاین دانلود کتاب |انشا |تحقیق درباره ی|مقاله